Hlavní stranaPortfolio › iRádce

iRádce

Titulní strana iRádce – rekonstrukce výtahu

Řada bytových družstev a společenství vlastníků má stále nedostatek objektivních informací, které potřebují při rozhodování o rekonstrukci, snižování energetické náročnosti domu, i každodenním řízení jeho provozu. Informace, které získávají z různých míst, je pro ně často obtížné uvést do souvislostí, vyhodnotit a aplikovat v praxi.

Proto vydavatelství Media Advice přichází s iRádcem. Tato řada elektronických publikací sestává z nepravidelně vydávaných krátkých tematických čísel (4 až 8 stran), z nichž každé shrnuje nejdůležitější informace v dané oblasti. Obsah je periodicky aktualizován tak, aby uvedená fakta vždy odpovídala současnému stavu. Datum aktualizace je vyznačeno v záhlaví. Jednotlivými vydáními je možné listovat online na informačním portálu www.okolobytu.cz/iradce nebo si je zde bezplatně stáhnout ve formátu PDF.

Online verze již vydaných iRádců


Tématické oblasti[na začátek stránky]

Chci spolupracovat
  • rekonstrukce
  • legislativa
  • finance
  • služby
  • bezpečnost
  • vytápění
  • semináře a vzdělávání


Konkrétní témata jsou vybírána na základě nejčastějších dotazů, se kterými zástupci bytových družstev a SVJ přicházejí na semináře a které se objevují v diskusním fóru Okolobytu.cz. Značný prostor je věnován také legislativním změnám. Aktuálními tématy jsou například výběrové řízení, rekonstrukce výtahu, zabezpečení domu, odpojení od centrálního zdroje tepla, nastavení fondu oprav, odpovědnost výboru SVJ / představenstva družstva či správa majetku.


Termíny vydání[na začátek stránky]

Periodicita vydání:průběžně po celý rok (aktualizace témat minimálně 2× ročně)
Odevzdání textových a obrazových podkladů a hotové inzerce (formát PDF):dle domluvy

Vydavatelské informace[na začátek stránky]

Rozsah komerčního článku, rozměry plošné inzerce[na začátek stránky]

V každém tématu je jedna dvojstrana určena pro prezentaci některé ze společností působících v daném oboru. Může se jednat o dvojstránkový článek, nebo kombinaci jedné strany článku a jedné strany plošné inzerce. Tato pozice je exkluzivní, může ji tedy v daném vydání získat pouze jediná firma, žádné další komerční informace se v iRádci nevyskytují. Doba umístění prezentace je 6 měsíců s možností opakované publikace v aktualizovaných vydáních tématu.

Počet znaků uvedený v tabulce je včetně mezer. Rozsah platí při použití nadpisu délky do 40 znaků a perexu délky 360 znaků. Delší nadpis článku či perex a obrázky počet znaků hlavního textu, které se na dvojstranu vejdou, odpovídajícím způsobem snižují.

Inzerce je přednostně umisťována na pravou (lichou) stranu. Zrcadlo je vzdáleno 7,5 mm od každého z okrajů dvojstrany.

Klientský tisk vybraného iRádce

iRádce s vaší prezentací pro vás můžeme zajistit také v tištěné podobě pro vaše marketingové aktivity, a to v nákladu 500 nebo 1 000 výtisků. Pro tištěnou verzi je možné provést drobné úpravy textu v celém vydání (například vložení citací zástupce vaší firmy) a výměnu obrazových materiálů za vaše.

Úprava tématu na míru vašim požadavkům

V případě vašeho zájmu lze celé téma upravit do komerční podoby (mimo rámec iRádce) dle vašich požadavků na grafickou úpravu, stránkový rozsah, formát a počet výtisků. Kalkulace ceny je v tomto případě individuální, navýšení ceny se obvykle pohybuje kolem 40 % ve srovnání s tiskem standardního iRádce o stejném počtu stran.


Technické požadavky na podklady k článkům a inzerci[na začátek stránky]

Texty

  • soubory formátu TXT, RTF a DOC(X)
  • prostřednictvím e‑mailu
  • texty na papíře jsou přijímány výjimečně, a to pouze po předchozí domluvě

Obrázky, fotografie, loga

  • podklady v elektronické formě
    • kvalitní fotografie ve formátu TIFF, EPS nebo JPEG
    • rozlišení minimálně 300 dpi, barevný prostor CMYK nebo RGB (u RGB nelze zaručit věrný převod barev)
    • loga jako křivková grafika ve formátu EPS či PDF
    • e‑mailem, na USB flash paměti či CD/DVD, uploadem na naše FTP, případně jinak dle domluvy
  • papírové předlohy
    • fotografie o rozměrech minimálně 10 × 15 cm
    • negativy filmů a diapozitivy

Hotové tiskové podklady (například inzerce)

  • formát PDF verze 4.0, nejlépe certifikované PDF/X-1a (při uložení PDF souboru ve verzi 5.0 a vyšší není možné garantovat správné sloučení překryvů, stínů a průhledností)
  • dokument musí obsahovat alespoň ořezové značky
  • názvy souborů musí být složeny pouze ze základních alfanumerických znaků (ne znaky s diakritikou)
  • rozlišení obrázků 300 dpi, komprese JPEG s maximální kvalitou, barevný prostor CMYK (při použití jiných prostorů nelze zaručit barevné podání)
  • barevnost garantujeme pouze tehdy, je-li dodán chemický nebo digitální nátisk
  • u inzerce je nutné dodržet požadované rozměry a spadávku alespoň 3 mm z každé strany
  • smí být použity pouze vektorové fonty, a to postscriptové (Type 1, Type 3) i TrueType a OpenType
  • všechny fonty použité v dokumentu musí být v PDF kompletně vložené (embedded), případně texty převedené na křivky
  • soubory PDF by měly být vytvářeny programem Adobe Distiller, resp. tiskem přes virtuální tiskárnu Adobe PDF, nikoli přímým exportem z aplikace (například QuarkXPress, Adobe InDesign, Adobe Illustrator, CorelDRAW)
  • PDF soubory jsou přijímány prostřednictvím elektronické pošty, větší soubory (nad 10 MB) pak uploadem na naše FTP, na USB flash paměti nebo CD/DVD, případně jinak dle domluvy
  • nemáte-li inzerát připravený, vyrobíme jej pro vás (zvýhodněná cena 500 Kč/h, inzerát obdržíte také jako tiskové PDF pro libovolné další použití)

Ke stažení[na začátek stránky]

K prohlížení souborů PDF potřebujete Adobe Reader
Stáhnout Adobe Reader